PRIPREMA ZA SKIJANJE
VRSTA TRENINGA: priprema za skijanje
INTENZITET: srednji
OPIS: treningom se najviše aktiviraju mišići donjih ekstremiteta i trupa s posebnim naglaskom na pravilno izvođenje struktura kretanja koje su najzastupljenije u skijanju.
UTJECAJ: jačanje mišića nogu i trupa sa naglaskom na statičku i dinamičku ravnotežu s ciljem prevencije ozljeda na skijanju.


KETTLEBELL CONDITIONING
VRSTA TRENINGA: functional/strenght
INTENZITET: srednji do visoki
OPIS: Kettlebell Conditioning je vrsta treninga gdje se kao primarni rekvizit u raznolikim vježbama jakosti i mišićne izdržljivosti koristi kettlebell odnosno girja. Sam trening, osim što se oslanja na specifične vježbe sa girjama kao što su swing, claen and press, snatch, turkish get up… također sadrži klasične varijente vježbe poput čučanja, mrtvog dizanja, iskoraka, raznih potiska i povlačenja.
UTJECAJ: razvija jakost, mišićnu izdržljivost, stabilnost trupa, poboljšava posturu, omogućuje sagorijevanje masti te potiče mišićnu izgradnju (kompletno toniranje tijela)


YOGILATES
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: lagani / srednji
OPIS: Yogilates trening je fuzija elemenata joge i pilatesa. Sastoji se od joga položaja i tehnike disanja i vježbi relaksacije
UTJECAJ: Razvija snagu, izdržljivosti, fleksibilnosti i pokretljivosti , istovremeno jačajući tijelo i um.

GYM AND FUN KIDS
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: srednji
OPIS: Program se temelji na poticanju svestranog psihosomatskog razvoja djeteta, a osnovni sadržaji koje će dijete upoznati bazirani su na elementima sportskih igara: gimnastika, atletika, borilačke vješitne i sportovi s loptom. Primarni ciljevi koji su kroz program naglašeni prvenstveno su edukativnog karaktera, te spoznaja i poštivanje dobne i pojedincu specifične psihosomatske mogućnosti.
UTJECAJ: Razvoj funkcionalnih i motoričkih sposobnosti, a naročito onih koje su djetetu potrebne u svakodnevnom životu.


PILATES
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: srednji
OPIS: Izvorni pilates trening koji se bazira na originalnoj tehnici Pilates vježbi prema svim njegovim načelima.
UTJECAJ: Razvoj stabilnosti trupa, fleksibilnosti i pokretljivosti… ispravljanje posture tijela


FAT BURN CONDITIONING
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: visoki
OPIS: FAT BURN CONDITIONING je dinamičan funkcionalni trening snage i kondicije, koji u jednu cjelinu spaja različite vrste i metode treninga.
UTJECAJ: Postizanje maksimalne tjelesne forme u što kraćem vremenskom periodu.

ORLANDO CROSS
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: visoki
OPIS: Orlando Cross je konstatntno varijabilni funkcionalni trening, koji kombinira tehnike olimpijskog dizanja utega, elemente gimnastike, te metaboličkog treninga.
UTJECAJ: optimalizacija svih motoričkih i funkcionalnih sposobnosti.


TRX
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: srednji do visoki
OPIS: TRX je suspenzijski trening koji se izvodi na visećim trakama, koristeći vlastitu težinom tijela kao opterećenje.
UTJECAJ: Razvoj funkcionalne snage i ravnoteže uz maksimalnu aktivaciju stabilizatora trupa


LES MILLS BODY BALANCE
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: niski
OPIS: BodyFlowTM je trening koji kombinira vježbe iz pilatesa, joge i tai chi-a.
UTJECAJ: Unaprijedit ćete fleksibilnost i povećati snagu, a pritom umanjiti razinu stresa. Fokusirat ćete um i ostati u stanju smirenosti i zadovoljstva.

HIIT – Reebok TriRig & Octane Fitness
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: visoki
OPIS: HIIT (high intensity interval training) je tip treninga u kojem se izmjenjuju intervali rada visokog intenziteta sa intervalima niskog intenziteta ili aktivnog odmora.
UTJECAJ: dovodi organizam u stanje povećanog stresa, što rezultira većom potrošnjom energije tokom treninga ali i nakon njega


TRX Warrior
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: srednji do visoki
OPIS: TRX Warrior je suspenzijski trening koji se izvodi na visećim trakama, koristeći vlastitu težinom tijela kao opterećenje.
UTJECAJ: Trening sustav koji koristi nestabilnost TRX-a da izgradi funkcionalne mišiće, kompleksne vještine kretanja, nečuvenu mobilnost i otpornost zglobova kao i izdržljivu snagu spartanskih ratnika.


Morning Pilates
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: srednji
OPIS: Morning Pilates je trening statičke snage koji najviše aktiviraju mišiće leđa, trbuha i zdjeličnog pojasa, s posebnim naglaskom na način izvođenja, disanje i kontrolu pokreta.
UTJECAJ: razvoj stabilnosti trupa, fleksibilnosti i pokretljivosti… ispravljanje posture tijela

Pregnancy Fit
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: niski
OPIS: Pregnancy Fit je program prilagođen trudnicama, sa pažljivo odabranim i doziranim vježbama.
UTJECAJ: ciljano jačnje, istezanje i opustanje mišića koji su u trudnoći itekako optereceniji nego inace, kako bi olaksali buducim mamama porod i pripremili ih na prve mjesece sa svojom bebom.


Tactical Yoga
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: niski
OPIS: Tactical Yoga je jedinstveni sustav vježbi koji razvija sposobnost aktivacije svih mišićnih skupina krečući tijelo u svih 6 dimenzija pokreta.
UTJECAJ: Uz osnovne fitnes komponente snage i kardiovaskularnog poboljšanja, razvija se i prioceptivna svjesnost, preciznost, gracioznost, koordinacija i efikasnost pokreta.


FIT KIDS
VRSTA TRENINGA: dance
INTENZITET: srednji
OPIS: Vježbanje se odvija u sinergiji igre i učenja jednostavnih plesnih pokreta, uz glazbu prilagođenu njihovoj dobi.
UTJECAJ: Kroz priču u kojoj aktivno sudjeluju, pokretima se imitira svijet koji nas okružuje kroz jednostavan način upoznavanja s ritmičkim i plesnim strukturama.

Senior program
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: niski
OPIS: Senior program je specijalizirani grupni program koji se bazira na vježbama prilagođenim umirovljenicima.
UTJECAJ: poboljšanje pokretljivosti svih zglobnih sustava, prevencija osteoporoze kroz povečanje tonusa mišića, razvoj aerobne izdržljivosti.


Do my dance
VRSTA TRENINGA: dance
INTENZITET: srednji do visoki
OPIS: Do My dance je plesni trening rasterećen koreografija, koji će vas kroz soft house i latin ritmove rasplesati na način „stare škole“.
UTJECAJ: Omogućuje sagorijevanje masti bez “teškog“ treninga kao i svladavanje novih plesnih pokreta. Uspjet ćete poboljšati koordinaciju, a da se istovremeno zabavite i budete dobro raspoloženi.


Tabata
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: vrlo visoki
OPIS: Tabata je trening sastavljen od više protokola po 4 minute, koji se sastoji od 8 intervala po 20 sekundi rada i 10 sekundi odmora; primjenjiv na različite vrste vježbi.
UTJECAJ: istovremeni razvoj aerobnih i anaerobnih kapaciteta.

LESMILLS Body Attack ™
VRSTA TRENINGA: cardio
INTENZITET: visoki
OPIS: Bodyattack ™ je trening uz koreografiju, koji kombinira atletske aerobne pokrete sa vježbama snage i stabilizacije.
UTJECAJ: aktivacija cijelog tijela uz sagorijevanje ogromnog broja kalorija, a istovremeno unapređenje koordinacije i pokretljivosti.


LESMILLS Body Pump ™
VRSTA TRENINGA: workout
INTENZITET: srednji
OPIS: Bodypump ™ je trening s utezima i šipkom uz koreografiju, koji koristi princip malih težina i velikog broja ponavljanja istog pokreta.
UTJECAJ: Sagorijevanje kalorija, oblikovanje i zatezanje, povećanje snage i unapređenje zdravlja kostiju.


Fun Pilates
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: srednji
OPIS: Fun Pilates je kombinacija metoda vježbanja izvornog pilatesa i funkcionalnog treninga.
UTJECAJ: razvoj stabilnosti trupa, fleksibilnosti i pokretljivosti… ispravljanje posture tijela

Combat Functional
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: visoki
OPIS: Combat functional je kombinacija kružno intervalnog treninga i teakwondo treninga.
UTJECAJ: poboljšanje opće izdržljivosti, koordinacije pokreta te izbacivanje negativne energije i stresa.


Indoor cycling
VRSTA TRENINGA: cardio
INTENZITET: srednji do visoki
OPIS: Indoor Cycling je grupni program na stacionarnim biciklima uz efektnu glazbu, koji simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući pokrete koji se koriste u vanjskoj vožnji.
UTJECAJ: povećava kardiovaskularnu izdržljivost, sagorijeva masne naslage i zateže i oblikuje bokove, noge i stražnjicu.


Total Body
VRSTA TRENINGA: workout
INTENZITET: srednji
OPIS: Total Body je kombinacija vježbi za jačanje cijelog tijela sa dodatkom najučinkovitijih funkcionalnih vježbi sa ciljem paljenja metaboličke peći i aktivacije skrivenih zaliha energije.
UTJECAJ: redukcija potkožnog masnog tkiva i tonus cjelokupne muslukature.

Morning Workout
VRSTA TRENINGA: workout
INTENZITET: srednji
OPIS: Morning Workout je trening jednostavne, ali dinamične koreografije aerobica i stepa, u kombinaciji s vježbama snage cijelog tijela.
UTJECAJ: Sagorjet ćeš puno kalorija, zategnuti i oblikovati noge i stražnjicu, i poboljšati koordinaciju pokreta i pokretljivost.


Corrective Gymnastics
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: niski
OPIS: Corrective Gymnastics je trening koji se sastoji od pokreta istezanja, vježbi disanja i jednostavnih korektivnih vježbi, koristeći različite rekvizite za vježbanje.
UTJECAJ: prevencija laganih deformiteta i funkcionalnih poteškoća poput lošeg držanja, problema sa kralješnicom, zdjelicom, ramenim pojasom…


Pilates Power
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: srednji
OPIS: Pilates Power je učinkoviti trening statičke snage, koji najviše aktivira mišiće leđa, trbuha i zdjeličnog pojasa, s posebnim naglaskom na način izvođenja, disanje i kontrolu pokreta.
UTJECAJ: razvoj stabilnosti trupa, fleksibilnosti i pokretljivosti… ispravljanje posture tijela

Wow
VRSTA TRENINGA: workout
INTENZITET: srednji
OPIS: Woman on Weight je dinamičan i intervalni trening snage, koji se provodi uz korištenje malih rekvizita poput ručnih utega, guma, šipki s opterećenjem, lopti…
UTJECAJ: redukcija potkožnog masnog tkiva i tonus cjelokupne muslukature.


Pure Pilates
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: srednji
OPIS: Pure Pilates je izvorni pilates trening koji se bazira na originalnoj tehnici Pilates vježbi prema svim njegovim načelima.
UTJECAJ: razvoj stabilnosti trupa, fleksibilnosti i pokretljivosti… ispravljanje posture tijela


FXT
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: visoki
OPIS: Orlando Cross je konstatntno varijabilni funkcionalni trening, koji kombinira tehnike olimpijskog dizanja utega, elemente gimnastike, te metaboličkog treninga.
UTJECAJ: optimalizacija svih motoričkih i funkcionalnih sposobnosti.Da bi se bolje upoznali sa kvalitetom naših centara, programa i instruktora pozivamo Vas da dođete na BESPLATNI TRENING u Fitness Kaptol ili Green Gold Gym i uvjerite se zašto odabrati baš Orlando Fitness Grupu![/modal]

Body & Mind
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: niski
OPIS: Body & Mind je program koji se temelji na principima, tehnici i vježbama iz joge, pilatesa i stretchinga
UTJECAJ: Unaprijedit ćete fleksibilnost i povećati snagu, a pritom umanjiti razinu stresa. Fokusirat ćete um i ostati u stanju smirenosti i zadovoljstva.

Boxing Škaro
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: srednji do visoki
OPIS: Boxing Škaro je napredniji program boksa, sličan klubskim treninzima, prilagođen uvjetima dvorane u kojoj se provodi.
UTJECAJ: usavršavanje tehnike boxa i razvoj spesifične snage i kondicije


Do you dare®
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: visoki
OPIS: Do You Dare je trening koji kombinira ono najučinkovitije od svih metoda treninga, te spaja u jedan vrlo raznolik koncept.
UTJECAJ: Intenzivno ubrzavanje metabolizma i sagorijevanje kalorija i satima nakon treninga.


Virtual Cycling
VRSTA TRENINGA: cardio
INTENZITET: srednji do visoki
OPIS: Virtual Cycling je trening na statičkim biciklima, koji se provodi uz virtualnog trenera u specijaliziranom cycling studiju.
UTJECAJ: povećava kardiovaskularnu izdržljivost, sagorijeva masne naslage i zateže i oblikuje bokove, noge i stražnjicu.

KETTLEBELL CONDITIONING
VRSTA TRENINGA: functional/strenght
INTENZITET: srednji do visoki
OPIS: Kettlebell Conditioning je vrsta treninga gdje se kao primarni rekvizit u raznolikim vježbama jakosti i mišićne izdržljivosti koristi kettlebell odnosno girja. Sam trening, osim što se oslanja na specifične vježbe sa girjama kao što su swing, claen and press, snatch, turkish get up… također sadrži klasične varijante vježbe poput čučanja, mrtvog dizanja, iskoraka, raznih potiska i povlačenja.
UTJECAJ: razvija jakost, mišićnu izdržljivost, stabilnost trupa, poboljšava posturu, omogućuje sagorijevanje masti te potiče mišićnu izgradnju (kompletno toniranje tijela).


FATAWAY AEROBICS
VRSTA TRENINGA: workout
INTENZITET: srednji
OPIS: Trening se sastoji od kombinacije cardio aerobica i vježbi za oblikovanje tijela.
Cardio se radi kroz klasični low aerobic ili step aerobic (koristi se step klupica), a vježbe za oblikovanje tj. mišićni tonus rade se snagom vlastitog tijela ili uz korištenje raznih rekvizita poput malih bučica, lift setova sa malim težinama, power bandova, pilates lopti, magičnih obruča i drugih sličnih rekvizita. Trening je namijenjen svim dobnim skupinama
UTJECAJ: redukcija potkožnog masnog tkiva i oblikovanje tijela.


CROSS COMBAT
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: visoki
OPIS: Cross Combat je grupni program koji obuhvaća osnove borilačkih sportova s naglaskom na noge, uz elemente funkcionalnog i kondicijskog treninga. Provodi se na vrećama ili fokuserima uz korištenje girji, slobodnih utega, battle rope-a i sl.
UTJECAJ: poboljšanje opće izdržljivosti, oblikovanje tijela i smanjenje potkožnog masnog tkiva te izbacivanje negativne energije i stresa.