PRIPREMA ZA SKIJANJE
VRSTA TRENINGA: priprema za skijanje
INTENZITET: srednji
OPIS: treningom se najviše aktiviraju mišići donjih ekstremiteta i trupa s posebnim naglaskom na pravilno izvođenje struktura kretanja koje su najzastupljenije u skijanju.
UTJECAJ: jačanje mišića nogu i trupa sa naglaskom na statičku i dinamičku ravnotežu s ciljem prevencije ozljeda na skijanju.


GYM AND FUN KIDS
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: srednji
OPIS: Program se temelji na poticanju svestranog psihosomatskog razvoja djeteta, a osnovni sadržaji koje će dijete upoznati bazirani su na elementima sportskih igara: gimnastika, atletika, borilačke vješitne i sportovi s loptom. Primarni ciljevi koji su kroz program naglašeni prvenstveno su edukativnog karaktera, te spoznaja i poštivanje dobne i pojedincu specifične psihosomatske mogućnosti.
UTJECAJ: Razvoj funkcionalnih i motoričkih sposobnosti, a naročito onih koje su djetetu potrebne u svakodnevnom životu.


PILATES
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: srednji
OPIS: Izvorni pilates trening koji se bazira na originalnoj tehnici Pilates vježbi prema svim njegovim načelima.
UTJECAJ: Razvoj stabilnosti trupa, fleksibilnosti i pokretljivosti… ispravljanje posture tijela

FAT BURN CONDITIONING
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: visoki
OPIS: FAT BURN CONDITIONING je dinamičan funkcionalni trening snage i kondicije, koji u jednu cjelinu spaja različite vrste i metode treninga.
UTJECAJ: Postizanje maksimalne tjelesne forme u što kraćem vremenskom periodu.


ORLANDO CROSS
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: visoki
OPIS: Orlando Cross je konstatntno varijabilni funkcionalni trening, koji kombinira tehnike olimpijskog dizanja utega, elemente gimnastike, te metaboličkog treninga.
UTJECAJ: optimalizacija svih motoričkih i funkcionalnih sposobnosti.

LES MILLS BODY BALANCE
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: niski
OPIS: BodyFlowTM je trening koji kombinira vježbe iz pilatesa, joge i tai chi-a.
UTJECAJ: Unaprijedit ćete fleksibilnost i povećati snagu, a pritom umanjiti razinu stresa. Fokusirat ćete um i ostati u stanju smirenosti i zadovoljstva.


HIIT – Reebok TriRig & Octane Fitness
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: visoki
OPIS: HIIT (high intensity interval training) je tip treninga u kojem se izmjenjuju intervali rada visokog intenziteta sa intervalima niskog intenziteta ili aktivnog odmora.
UTJECAJ: dovodi organizam u stanje povećanog stresa, što rezultira većom potrošnjom energije tokom treninga ali i nakon njega

TRX Warrior
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: srednji do visoki
OPIS: TRX Warrior je suspenzijski trening koji se izvodi na visećim trakama, koristeći vlastitu težinom tijela kao opterećenje.
UTJECAJ: Trening sustav koji koristi nestabilnost TRX-a da izgradi funkcionalne mišiće, kompleksne vještine kretanja, nečuvenu mobilnost i otpornost zglobova kao i izdržljivu snagu spartanskih ratnika.


FIT KIDS
VRSTA TRENINGA: dance
INTENZITET: srednji
OPIS: Vježbanje se odvija u sinergiji igre i učenja jednostavnih plesnih pokreta, uz glazbu prilagođenu njihovoj dobi.
UTJECAJ: Kroz priču u kojoj aktivno sudjeluju, pokretima se imitira svijet koji nas okružuje kroz jednostavan način upoznavanja s ritmičkim i plesnim strukturama.


Senior program – program se trenutno ne održava!
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: niski
OPIS: Senior program je specijalizirani grupni program koji se bazira na vježbama prilagođenim umirovljenicima.
UTJECAJ: poboljšanje pokretljivosti svih zglobnih sustava, prevencija osteoporoze kroz povečanje tonusa mišića, razvoj aerobne izdržljivosti.

Tabata
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: vrlo visoki
OPIS: Tabata je trening sastavljen od više protokola po 4 minute, koji se sastoji od 8 intervala po 20 sekundi rada i 10 sekundi odmora; primjenjiv na različite vrste vježbi.
UTJECAJ: istovremeni razvoj aerobnih i anaerobnih kapaciteta.


LESMILLS Body Attack ™
VRSTA TRENINGA: cardio
INTENZITET: visoki
OPIS: Bodyattack ™ je trening uz koreografiju, koji kombinira atletske aerobne pokrete sa vježbama snage i stabilizacije.
UTJECAJ: aktivacija cijelog tijela uz sagorijevanje ogromnog broja kalorija, a istovremeno unapređenje koordinacije i pokretljivosti.


LESMILLS Body Pump ™
VRSTA TRENINGA: workout
INTENZITET: srednji
OPIS: Bodypump ™ je trening s utezima i šipkom uz koreografiju, koji koristi princip malih težina i velikog broja ponavljanja istog pokreta.
UTJECAJ: Sagorijevanje kalorija, oblikovanje i zatezanje, povećanje snage i unapređenje zdravlja kostiju.

Combat Functional
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: visoki
OPIS: Combat functional je kombinacija kružno intervalnog treninga i teakwondo treninga.
UTJECAJ: poboljšanje opće izdržljivosti, koordinacije pokreta te izbacivanje negativne energije i stresa.


Indoor cycling
VRSTA TRENINGA: cardio
INTENZITET: srednji do visoki
OPIS: Indoor Cycling je grupni program na stacionarnim biciklima uz efektnu glazbu, koji simulira vožnju vanjskog bicikla, uključujući pokrete koji se koriste u vanjskoj vožnji.
UTJECAJ: povećava kardiovaskularnu izdržljivost, sagorijeva masne naslage i zateže i oblikuje bokove, noge i stražnjicu.


Total Body
VRSTA TRENINGA: workout
INTENZITET: srednji
OPIS: Total Body je kombinacija vježbi za jačanje cijelog tijela sa dodatkom najučinkovitijih funkcionalnih vježbi sa ciljem paljenja metaboličke peći i aktivacije skrivenih zaliha energije.
UTJECAJ: redukcija potkožnog masnog tkiva i tonus cjelokupne muslukature.

Morning Workout
VRSTA TRENINGA: workout
INTENZITET: srednji
OPIS: Morning Workout je trening jednostavne, ali dinamične koreografije aerobica i stepa, u kombinaciji s vježbama snage cijelog tijela.
UTJECAJ: Sagorjet ćeš puno kalorija, zategnuti i oblikovati noge i stražnjicu, i poboljšati koordinaciju pokreta i pokretljivost.


Corrective Gymnastics
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: niski
OPIS: Corrective Gymnastics je trening koji se sastoji od pokreta istezanja, vježbi disanja i jednostavnih korektivnih vježbi, koristeći različite rekvizite za vježbanje.
UTJECAJ: prevencija laganih deformiteta i funkcionalnih poteškoća poput lošeg držanja, problema sa kralješnicom, zdjelicom, ramenim pojasom…


Pilates Power
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: srednji
OPIS: Pilates Power je učinkoviti trening statičke snage, koji najviše aktivira mišiće leđa, trbuha i zdjeličnog pojasa, s posebnim naglaskom na način izvođenja, disanje i kontrolu pokreta.
UTJECAJ: razvoj stabilnosti trupa, fleksibilnosti i pokretljivosti… ispravljanje posture tijela

Wow
VRSTA TRENINGA: workout
INTENZITET: srednji
OPIS: Woman on Weight je dinamičan i intervalni trening snage, koji se provodi uz korištenje malih rekvizita poput ručnih utega, guma, šipki s opterećenjem, lopti…
UTJECAJ: redukcija potkožnog masnog tkiva i tonus cjelokupne muslukature.


Pure Pilates
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: srednji
OPIS: Pure Pilates je izvorni pilates trening koji se bazira na originalnoj tehnici Pilates vježbi prema svim njegovim načelima.
UTJECAJ: razvoj stabilnosti trupa, fleksibilnosti i pokretljivosti… ispravljanje posture tijela


Body & Mind
VRSTA TRENINGA: body and mind
INTENZITET: niski
OPIS: Body & Mind je program koji se temelji na principima, tehnici i vježbama iz joge, pilatesa i stretchinga
UTJECAJ: Unaprijedit ćete fleksibilnost i povećati snagu, a pritom umanjiti razinu stresa. Fokusirat ćete um i ostati u stanju smirenosti i zadovoljstva.

Do you dare®
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: visoki
OPIS: Do You Dare je trening koji kombinira ono najučinkovitije od svih metoda treninga, te spaja u jedan vrlo raznolik koncept.
UTJECAJ: Intenzivno ubrzavanje metabolizma i sagorijevanje kalorija i satima nakon treninga.


Virtual Cycling
VRSTA TRENINGA: cardio
INTENZITET: srednji do visoki
OPIS: Virtual Cycling je trening na statičkim biciklima, koji se provodi uz virtualnog trenera u specijaliziranom cycling studiju.
UTJECAJ: povećava kardiovaskularnu izdržljivost, sagorijeva masne naslage i zateže i oblikuje bokove, noge i stražnjicu.


FATAWAY AEROBICS
VRSTA TRENINGA: workout
INTENZITET: srednji
OPIS: Trening se sastoji od kombinacije cardio aerobica i vježbi za oblikovanje tijela.
Cardio se radi kroz klasični low aerobic ili step aerobic (koristi se step klupica), a vježbe za oblikovanje tj. mišićni tonus rade se snagom vlastitog tijela ili uz korištenje raznih rekvizita poput malih bučica, lift setova sa malim težinama, power bandova, pilates lopti, magičnih obruča i drugih sličnih rekvizita. Trening je namijenjen svim dobnim skupinama
UTJECAJ: redukcija potkožnog masnog tkiva i oblikovanje tijela.


CROSS COMBAT
VRSTA TRENINGA: functional
INTENZITET: visoki
OPIS: Cross Combat je grupni program koji obuhvaća osnove borilačkih sportova s naglaskom na noge, uz elemente funkcionalnog i kondicijskog treninga. Provodi se na vrećama ili fokuserima uz korištenje girji, slobodnih utega, battle rope-a i sl.
UTJECAJ: poboljšanje opće izdržljivosti, oblikovanje tijela i smanjenje potkožnog masnog tkiva te izbacivanje negativne energije i stresa.