Categories
News

U Novu godinu s novim partnerima – Bienvenue Citroën!

Nova godina Orlando Fitness Grupi donosi i nove poslovne partnere, i uz naš prepoznati slogan „Kvaliteta nije slučajnost“  krenuli smo u smjeru onih koji razmišljaju jednako kao i mi. Nazvali smo to „Common ACTIVITY“ .

Danas je inovativnost ono što je nekad bio proizvod ili informacija. Danas morate ponuditi nešto novo, drugačije i tada cijena usluge ili proizvoda neće biti odlučujući kriterij. Naravno visoki standardi i kontinuiranost u kvaliteti ne smiju doći u pitanje.. i po tome smo se izdvojili, po tome smo drugačiji…baš onako kao što je i Citroën  drugačiji i inovativniji u autoindustriji

To je naša dodirna točka i u tome smo našli zajednički jezik te uspostavili suradnju. Bienvenue Citroën!

 

CITROËN DS4, DRUGI ČIN LINIJE DS

CITROËN DS4 obogatio je DS liniju od lipnja 2011. godine. Novi dokaz „Créative Technologie“, CITROËN DS4 savršeno odražava filozofiju linije DS nudeći odlučna rješenja u pogledu stila, osjećaja u vožnji, arhitekture i profinjenosti. Riječ je o novoj automobilskoj silueti koja, zahvaljujući svojim karakteristikama, odgovara na mnogobrojne potrebe nudeći istodobno još veću zavodljivost i dinamičnost.

Jedinstveno djelo

CITROËN DS4 nudi novu siluetu povišenog coupéa s četvorim vratima. Model tako spaja dinamičnost, ekskluzivnost i kompaktnost coupéa s polivalentnošću i prostornošću kompaktne limuzine

Novi pogled na dinamičnost automobila

Dinamičan i ekskluzivan, CITROËN DS4 nudi nove osjećaje u vožnji zahvaljujući ponajprije svojoj povišenoj silueti, panoramskom vjetrobranskom staklu i mjestu za vozača koje spaja karakteristike coupéa s udobnošću limuzine. Zahvaljujući svojim voznim karakteristikama koje su u skladu sa stilom, CITROËN DS4 obećava jedinstven osjećaj u vožnji te poziva na putovanje i kretanje.

Ostvaren izazov: spojiti kreativnost, dinamičnost i ekskluzivnost s polivalentnošću

S duljinom od 4,27 m, širinom od 1,81 m i visinom od 1,53 m, CITROËN DS4 ispunio je obećanje koje više nalikuje izazovu: dinamičnosti coupéa pridodati polivalentnost. Cilj je ostvaren u prvom redu zahvaljujući trima stražnjim mjestima kojima se pristupa kroz prikrivena vrata koja su izvrsno uklopljena u vanjski izgled vozila, no također zahvaljujući velikom prtljažniku i brojnim pretincima.

Uspješna profinjenost

CITROËN DS4 ima trenutačnu moć privlačenja zahvaljujući svom sjajnom izgledu. Počevši od sjedala od najfinije glatke kože preko prednjih i stražnjih led svjetla pa do kromiranih detalja, sve je izrađeno na način kako bi se zajamčio jedinstven ukupan izgled i prestiž, kako izvana tako i iznutra.

Stil koji je osvojio većinu europskih građana

CITROËN DS4 izabran je za « Najljepši automobil godine » nakon natječaja koji je okupio na internetu više od 60 000 zaljubljenika u automobile iz 62 zemlje. Nagrada je uručena prigodom 26. Međunarodnog Festivala Automobila.

Osim ovog priznanja široke publike, tom se prilikom okupio i žiri sastavljen od javnih osoba iz svijeta dizajna, sporta, kulture i medija, koji je također dodijelio modelu CITROËN DS4 nagradu za «Najljepši interijer». Taj drugi trofej priznanje je kvaliteti i profinjenosti modela CITROËN DS4 i čitavoj DS liniji.

 

IZRAŽAJNOST I RASKOŠAN IZGLED DS LINIJE

Jedinstvena silueta

Pravi stilski pothvat, CITROËN DS4 potiče želju svojom novom siluetom povišenog coupéa s četvorim vratima. Automobil na smion način objedinjava karakteristike koje su do sada bile sasvim proturječne. Marc Pinson, dizajner koji je vodio projekt, rekao je: «nova interpretacija kodova je ključ koji otvara nove perspektive, donosi konkretne i iznenađujuće odgovore automobilskoj mobilnosti».

Već nakon prvog pogleda na prednji dio, CITROËN DS4 potvrđuje svoje mjesto u okviru DS linije. Smještaj „chevrona“ na masku i postavljanje logotipa DS na poklopac motora, uz led svjetla koja se vide danju i noću, daju ovom automobilu ekskluzivni karakter. Na profilu se ističu kromirani obrubi zatamnjenih bočnih stakala, povećani blatobrani koji naglašavaju velike kotače do 19 inča i zategnuti krov koji se nastavlja na posebno dorađeni spojler radi dinamičnijeg izgleda.

Stražnji dio modela CITROËN DS4 savršeno karakterizira ekskluzivni karakter njegove siluete. Istodobno kompaktan i mišićav, on ispunjava obećanje ekskluzivnosti te izražajne linije Marke. Uzmimo za primjer kromirane ukrase na donjem dijelu odbojnika i vodoravna led svjetla koja ističu stražnja svjetla, danju i noću, s posve novim efektom bumeranga.
Unutrašnjost krojena po mjeri

Poput vanjskog izgleda, kabina CITROËNA DS4 odiše snagom, dinamičnošću i profinjenošću: vozačevo mjesto je dominantno, a mjerni instrumenti s kromiranim obrubom izgledaju kao da će iskočiti iz armaturne ploče. Armaturna ploča koja izgleda kao da je isklesana vrlo je ugodna na dodir, ponajprije zahvaljujući korištenim mekanim materijalima na dodir (slush ili koža) vrhunske teksture. Kabinom dominira panoramsko vjetrobransko staklo koje tamni krov još više produžuje te povećava svjetlosni kontrast u unutrašnjosti.

CITROËN DS4 tako ima panoramsko vjetrobransko staklo koje nudi pogled prema gore pod kutom od 45°. Zajedno s povišenom siluetom vozila, ono poboljšava preglednost za dinamičnu i učinkovitu vožnju u gradu koja ponekad zna biti kaotična i zamorna. Panoramsko vjetrobransko staklo nudi pravu udobnost, doslovno zapljuskujući kabinu prigušenim svjetlom koje oplemenjuje svaku boju i svaki materijal u unutrašnjosti. Vozač, kao i suvozač imaju na raspolaganju klizno individualno sjenilo za sunce za udobnost u vožnji.

Radeći na svim elementima unutrašnjosti dizajneri su se vodili profinjenošću, kvalitetnom završnom obradom i bogatom prezentacijom. Kupac modela CITROEN DS4 tako može birati između pet kombinacija kože za personalizaciju sjedala svog vozila, imajući na izbor i «dvobojne» izvedbe. U svojoj Sport Chic izvedbi, CITROËN DS4 nudi najfiniju glatku kožu na armaturnoj ploči, oblogama vrata te na prednjim sjedalima izvedenima u obliku narukvice sata. Središnji dio sjedala podsjeća zapravo na karike narukvice sata, dok su rubovi sjedala ukrašeni prošivima koji pojačavaju napet i čvrst ukupan izgled.

Korištenje kroma na rubovima dovodnika zraka, ploči s instrumentima, ručici mjenjača ili na pojedinim komandama središnje konzole, daje dodatni pečat luksuza. Briga o detaljima u kabini definitivno dovodi CITROËN DS4 u svijet automobila ekskluzivnog i dinamičnog karaktera. Njegove aluminijske papučice, umetci od kože na oblogama vrata, kao i ambijentalna rasvjeta dokaz su tome.

 

DINAMIČNOST I AGILNOST U GENIMA

CITROËN DS4 donosi novu interpretaciju dinamičnosti. Osjećaji u vožnji su tako u skladu s obećanjima sadržanima u izgledu ovog automobila.
Novi pogled na dinamičnost automobila

Vozne karakteristike modela CITROËN DS4 vjerne su dojmu agilnosti i stabilnosti koji ostavlja.

Ovjes modela CITROËN DS4 je podešen na način da se u prvi plan stavi dinamičko ponašanje na cesti prilagođeno kupcima koji tragaju za odlučnim rješenjima.

CITROËN DS4 ostavlja dojam da je zalijepljen za cestu i nudi putnicima osjećaj sigurnosti u svim uvjetima. Ima prednji ovjes tipa pseudo-McPherson, stražnji ovjes s deformirajućom osovinom i hidrauličko upravljanje potpomognuto električnom servo pumpom, provjerena i prilagođena rješenja za „posebno“ podešavanje vozila. Jednako vrijedi za podvozje koje bi trebalo osigurati filtriranje i agilnost na najvišoj razini.

CITROËN DS4 je osim toga opremljen, ovisno o motoru, prednjim ventiliranim kočionim diskovima velikih dimenzija (promjer od 340 mm) te, u seriji, sustavima kontrole kočenja (elektronički raspoređivač sile kočenja, pomoć pri naglom kočenju), sustavima pomoći (inteligentni sustav protiv proklizavanja), kao i sustavima za zadržavanje putanje (ABS, ESP). Svi su ti sustavi jamstvo za optimalnu kontrolu nad vozilom u najdelikatnijim situacijama u vožnji.

Već prilikom lansiranja, taj novi model iz DS linije ima 2 dizelska Euro V motora serijski opremljena pročistačem krutih čestica: HDi 110 (dostupan u izvedbi e-HDi) i HDi 160, te 3 benzinska Euro V motora razvijena u suradnji s BMW-om: VTi 120, THP 155 i konačno novi THP od 200 KS. Ova posljednja izvedba konstruirana na osnovi motora 1,6 l osigurava performanse i užitak u vožnji vrlo visoke razine zahvaljujući svojoj snazi (147 kW) i najvećem okretnom momentu (275 Nm pri 1700 o/min) s emisijama CO2 koje su ograničene na 149 g! Svi su ti motori opremljeni mjenjačima sa 6 brzina, bilo da je riječ o ručnim ili ručno upravljanim mjenjačima.

A da mehanika ne ometa putnike, posebno se u vozilu pazilo na akustičku obradu. Kako bi se postigao savršen prigušeni ambijent u unutrašnjosti, vibracije i buka motora, aerodinamična buka, buka u vožnji ili buka od udaraca smanjena je na samom izvoru na minimum:

– višeslojno akustično panoramsko vjetrobransko staklo u koje je integriran amortizirajuća folija

– nepropusna zaštita na karoseriji, vratima, kao i vanjska zaštita koju obično nalazimo na njemačkim vozilima visoke klase

– ili dodatak apsorbirajućih materijala u motornom prostoru.

 

Očuvan okoliš

– CITROËN DS4 raspolaže mikrohibridnom e-Hdi tehnologijom, dostupnom na motoru HDi 110 KS. Originalnost tog sustava temelji se na kombinaciji više tehnologija: motor HDi, jedan od najučinkovitijih motora na tržištu; sustav Stop&Start koji omogućuje trenutačno stavljanje motora u mirovanje u svakoj situaciji kada se vozilo zaustavi (crveno svjetlo, zastoji u prometu…) s reverzibilnim alternatorom druge generacije i sustavom e‑booster koji omogućuje trenutačno pokretanje motora (0,4 s); sustav elektronskog upravljanja alternatora koji omogućuje rekuperaciju energije prilikom usporavanja vozila i upravljani ručni mjenjač s poboljšanim stupnjevima prijenosa.

Osnovne funkcije vezane uz udobnost (klima-uređaj, radio…) i sustavi pomoći (upravljanje, ESP…) ostaju aktivni i kada je motor u stanju mirovanja. Ta inovacija smanjuje potrošnju goriva i emisije CO2 motora HDi i do 15 % u gradskoj vožnji.

– CITROËN DS4, još u fazi dizajna, imao je za cilj smanjenje utjecaja na okoliš, u prvom redu koristeći « zelene materijale ». Riječ je o primarnim materijalima koji su sastavni dio vozila i koji ili imaju prirodno porijeklo ili su već reciklirani. CITROËN DS4 sadrži tako oko 15% «zelenih materijala» na 200 kg plastičnih materijala ugrađenih u vozilu.

– CITROËN DS4 mjeri također svoj utjecaj na okoliš razinom kvalitete svojih sastavnih dijelova i procesom izrade. Kada je o tome riječ, proizvodno postrojenje u Mulhouseu (Francuska) gdje se CITROËN DS4 proizvodi, dokaz je izvrsnosti na području zaštite okoliša. Već nekoliko godina ta tvornica radi na poboljšanju svojih ekoloških rezultata, pogotovo na potrošnji struje i vode po vozilu: emisije CO2 smanjenesu zavišeod 14 puta u 30 godina (9,5 m3/vozilo u 2009.), dok su hlapljivi organski spojevi smanjeni za više od 10 puta u 10 godina.

 

UŽITAK U SVAKODNEVNOJ VOŽNJI

Kako bi se otvorio put novim načinima korištenja, novom automobilskom užitku, CITROËN DS4 ima za ambiciju izumiti novu viziju automobilske dinamičnosti. S dužinom od 4,27 m, širinom od 1,81 m i visinom od 1,53 m, CITROËN DS4 je definitivno kompaktno vozilo. No, riječ je o vozilu koje ipak ispunjava obećanje koje više nalikuje izazovu da se spoji polivalentnost i korisne karakteristike s dinamičnom siluetom.

Kako bi se olakšao pristup stražnjim sjedalima, što se često kritizira na automobilima dinamičnih silueta, CITROËN DS4 nudi stražnja vrata koja su savršeno integrirana u vanjski dizajn. Ona se otkrivaju tek kada se aktivira ručica inkorporirana u okvir vrata. Zahvaljujući olakšanom pristupu straga, prednja vrata modela CITROËN DS4 su također manja, lakša i njima je jednostavnije rukovati za optimalan ulaz sprijeda.

Drugi adut modela CITROËN DS4 u pogledu polivalentnosti i prostornosti je njegov prtljažnik. S obujmom većim od 370 litara, prtljažnik modela DS4 je zaista dostojan tradicionalne limuzine.

CITROËN DS4 konačno nudi i brojne pretince kako bi se olakšao boravak u automobilu: veliki osvijetljeni pretinac za rukavice, pretinci u prednjim vratima u koje stane boca od 1,5 l te ladica ispod suvozačevog sjedala. Zahvaljujući inteligentnoj arhitekturi visoke središnje konzole koja je dostupna na izvedbama opremljenima upravljanim ručnim mjenjačem, CITROËN DS4 također može ponuditi impresivne prostore za odlaganje. Prvi takav prostor koji je hlađen i osvijetljen, može primiti do 4 boce od 50 cl. On također skriva priključnu zonu zaštićenu kliznom ladicom koja uključuje Jack utičnicu, priključak za USB, kao i utičnicu od 12 V. Drugo priključno mjesto, utičnica od 230 V dostupna je u širokom pretincu koji se nalazi ispod prednjeg naslona za ruke.

 

KREATIVNA TEHNOLOGIJA U VOZILU

Osim dizajna i performansi, kabina modela CITROËN DS4 vrvi opremom, funkcijama i inovacijama u skladu s konceptom «Créative Technologie» koje su pomno proučene kako bi bile na usluzi vozaču i njegovim suputnicima.
Oprema „Créative Technologie“…

U kabini modela CITROËN DS4 putovanje se zasigurno odvija u ambijentu prve klase zahvaljujući opremi kao što su:

– audio sustav koji uključuje software obrade zvuka omogućujući optimalno raspršivanje zvuka. Taj novi sustav osigurava na taj način autentičan zvuk koji je dobro raspodijeljen u čitavom vozilu;

– prednja masažna sjedala s funkcijom električnog podešavanja u lumbalnom dijelu ugrađenom u naslone vozačeva i suvozačeva sjedala;

– potpuno različita koju je moguće personalizirati. Vozač tako može odabrati ambijent koji mu najbolje odgovara u kabini. On ima izbor između 4 ljestvice polifonih zvukova (Classic, Crystal symphony, Jungle fantasy, Urban rythmik) za signale upozorenja i podsjetnike, 3 razine jačine strujanja zraka iz klima uređaja (blago, srednje i intenzivno) i paletu nijansi od bijele do plave za boju instrumentne ploče.

Te komande za vožnju i udobnost koje vozač stalno koristi dostupne su bez skidanja ruku s upravljača i stalno su vidljive na prvi pogled, čak i noću zahvaljujući pozadinskom osvjetljenju piktograma.

 

… u službi bezbrižnosti

Budući da užitak ne može biti potpun ako nismo bezbrižni, CITROËN DS4 uključuje:

– CITROËN eTouch. Riječ je o sustavu koji automatski ili na inicijativu putnika, obavlja hitne i lokalizirane pozive za pomoć na cesti, zahvaljujući integriranoj SIM kartici (usluga je besplatna i dostupna 24 h/24, 7 dana/7), za precizno lociranje i brzu intervenciju u slučaju kvara ili nesreće (usluga satelitske lokalizacije nije dostupna u Hrvatskoj);

– prednja svjetla za maglu sa statičkim osvjetljenjem pri skretanju. U slučaju skretanja, ovaj sustav osigurava dodatni svjetlosni snop kako bi se povećala preglednost unutrašnjosti zavoja ili križanja i to do 75° s lijeve, kao i s desne strane vozila. Ovaj se sustav pokreće automatski u trenutku kada vozač uključi pokazivač smjera ili kada kut okretanja upravljača dosegne 60°;

– sustav za nadzor mrtvog kuta. Ovaj sustav radi na jednakom principu kao i stražnji senzori za parkiranje zahvaljujući ugradnji 4 ultrazvučna senzora (između 12 i 140 km/h). Sustav putem piktograma na retrovizorima upozorava na pojavu vozila u mrtvim kutovima, odnosno nadzire područje veličine do oko 5 m iza stražnjeg odbojnika i 3,5 m s bočne strane vozila;

– regulator/limitator brzine koji se može programirati i koji omogućuje pohranjivanje (kada je vozilo zaustavljeno) postavki vezanih uz brzinu. Vozač ih tako može brže koristiti tijekom putovanja.