Što je “core”?
Termin “core” koristi se za dio tijela ispod vrata sve do kukova, a ne obuhvaća ruke i noge. Vaš “core”, odnosno trup, jest više od samih trbušnjaka. Svi mišići koji okružuju abdomen, potpora su vašoj kralježnici i štite unutarnje organe, te zajedno čine mišiće vašeg trupa.

Zašto biste trebali koristit TRX za trening trupa?
Ako se želite kretati, osjećati i izgledati bolje, trebali bi započeti jačanjem trupa. Svaki pokret izvođen s TRX Suspension Trainer-om zahtjeva da napregnete i stabilizirate trbušne mišiće i donja leđa, tako da svoju tjelesnu težinu možete iskoristit kao otpor.

TRX je jedan od najmasovnijih novih programa individualnog i grupnog fitnessa i jedan je od glavnih razloga zašto se većina korisnika usluga fitness centra vraća izvornim korijenima treninga – funkcionalnom treningu. TRX metodologija treninga podrazumijeva treniranje različitih motoričkih sposobnosti baziranih na pojmu koji poznajemo kao “Trening suspenzije” (viseći trening/trening otpora). Vježbanje na TRX-u upotrebljava silu gravitacije i pokret da bi proizvelo neuro-mišićne odgovore na promjene u položaju tijela. Koristeći TRX, pokreti integriraju snagu i ravnotežu u jedinstveni dinamički oblik koji opterećuje živčani sustav na visokoj razini i povećava efikasnost vježbanja. NOVO, DRUGAČIJE I IZVANSERIJSKI.